torsdag 4 oktober 2012

Det har varit väldigt dåligt med uppdatering här har jag fått både en å två pikar om. Men nu ska de bli ändring på de! (kanske hehe) de är nämligen så att min praktik är slut och jag återgår därmed till mitt slappa skolschema! Efter en sommar med mycket jobb och en månad med heltids praktik på förskola ska det faktiskt bli väldigt skönt att kunna ta de lite lugnare ett tag. :) sitter här nu och mumsar på mitt extremt goda te som jag fick av personalen på min förskola i födelsedagspresent och jag säger bara - ALDRIG MER TEPÅSE! Fy satan vilken skillnad de var på löste eller tepåse, det här var gudomligt.

Tanken nu är iaf att jag ska skriva anteckningar på två kapitel i vår tjockisbok till seminariet i eftermiddag, men ja tänkte bara kika in här och skriva så ni vet att jag lever. Under tiden som jag inte skrivit har jag hunnit med att ha en supermysig tjejkväll med mina jönköpingstjejer. (jag älskar att hur lång tid det än gått mellan träffarna så känns det alltid precis som vanligt att träffa er. Världens bästa! <3) jag har fyllt år och träffat underbara släkten, bakat massa goda saker från Fridas present, börjat plugga igen och pussat lite extra mycket på min man.

Så, nu måste jag sätta fart! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar