fredag 5 oktober 2012

Ehh .. Ja, jag gav det ett ärligt försök i alla fall! Att fixa till bloggen alltså.  Hade alla möjliga spejsade idéer om hur det skulle se ut, men det slutade med att jag satt här och svor över att ingenting blev som jag ville så jag gav upp. Så här får det vara nu tills någon vänlig själ vill hjälpa mig. Man kan ju inte va bra på allt... haha!

Fick mycket läsning och antecknande gjort på caféet så nu tar jag helg. Markus stackarn fick åka direkt från jobbet till stan för att köpa en extern hårddisk till mig (TACK älskling) då min dator muppat sig lite idag och jag är livrädd för att alla bilder och så där ska försvinna om den skulle få för sig att krascha. Jag får nog vara extra snäll ikväll..

 Imorgon kommer Becca och hennes kille (som hon numera bor med och som jag fortfarande inte träffat!) upp hit från Jönköping och vi ska gå ut och käka. Det ska bli så himla kul! Hon är ju faktiskt en av de få av mina närmsta som inte varit uppe sen jag flyttade hit och sett hur vi bor och så där. Nu blir det nog bara Willy kvar.. (Hinthint!) Målet är i alla fall att göra deras Stockholmsvisit såpass galet bra att de genast bestämmer sig för att lämna Jönkan och flytta upp hit i stället, så nu är bara frågan vilken resturang vi ska ta dem till.. Tips?

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar