lördag 13 oktober 2012

Idag har det varit jag och kunderna på gallerix hela dagen, från öppning till stängning. Trots att jag jobbar allt mer sällan nu sen skolan börjat känns det lite som ett andra hem där! Haha, jag trivs så himla bra med allt och alla. Nog för att vissa kunder är lite som dom är, men ändå. Det är så skönt att jag har hittat ett sånt jobb! Är påväg hem nu iaf, lyckades missa tuben med en sisådär två sekunder så nästa går först om tio minuter.. Segt! Jag längtar ju hem till min man.

För övrigt är det 4 plusgrader ute nu enligt min telefon och det luktade typ vinter ute! Förutom att jag fryser som bara den om fingrarna (måste ta på mina nya vantar som mamma stickat!) så njuter jag :) när jag kommer hem ska jag tända massa ljus och burra upp mig i soffan med filmen jag fick av svärmor och svärfar i födelsedagspresent. :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar