tisdag 16 oktober 2012

Jag kom precis innanför dörren och konstaterade att det är ju helt sjukt att det tar mig 50 minuter hem från skolan! Det är så mycket trafik att bussen får stanna typ var tionde meter känns det som, och tbanan vägrar jag vid rusningstider. Där är det helt proppfullt i vagnarna, det blir varmt och man ser ingenting utåt - klaustro på hög nivå!
Aja, har tuggat i mig en kexchoklad för att få lite energi så jag orkar ställa mig och ta disken innan M kommer hem. Det värsta är ju att såfort jag är klar är det dags för att laga middag och producera massa ny disk.. Never ending diskande alltså, kul! Haha, ni anar inte hur mycket jag och M kommer uppskatta en diskmaskin sen när vi väl har en!

Jag hade så mycket hellre tagit en mysig promenad i det fina vädret på Långholmen. Det är så himla fint där nu med alla orangea träd. Men nej, nu är det bäst att jag sätter igång innan jag tappar kexchokladens lilla energikick! Sen blir det plugg igen. Baaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar