onsdag 31 oktober 2012

Efter en galet lång dag igår (med väldigt mysigt avslut dock med tårtkalas för Christoffer) däckade jag direkt när vi kom hem. Sov som en stock hela natten och sen upp och hoppa tidigt för att påbörja nästa kurs idag. Jag vet faktiskt inte riktigt hur tentan gick. Det var två delar och första kändes jättebra, medan den andra var lite si och så kanske. Men jag tycker iaf att jag borde lyckats skrapa ihop tillräckligt med poäng för godkänt (pepparpeppar), nu gäller det bara att kunna släppa den och fokusera på nästa! Och missade jag denna är det egentligen inte hela världen, då får jag väl bara göra om den liksom.

I alla fall har jag varit och lunchat med Bella och Amanda nu och tänkte ta en powernap, så jag är pigg ikväll för då ska jag och Markus på så ska det låta inspelning! Ska bli sjukt mysigt :) hoppas det är någon bra med :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar