fredag 19 oktober 2012

Igår var en sån där jobbig dag, där det mesta bara gick fel! Bland annat badade min iPhone i kaffe (och tjejen framför mig på föreläsningen, hahaha), jag hoppade på tbanan när Markus så snällt satt sig i bilköerna för att hämta mig med bil (så han fick sitta där typ nån timma efter att jag redan kommit hem... Woups! Fast jag pussade lite extra på han sen iaf!), krossade lite av vårt fina porslin osådära.. Haha! Inte min dag helt enkelt.

Idag har varit bättre i alla fall! (pepparpeppar) haft seminarium och sen hängt med fina Alex på stan en stund :) passade också på att lämna in min dator äntligen så nu är jag datorlös i två veckor. (Försäljaren hade aldrig sett eller hört talas om felet den har) Hur hade jag klarat mig nu om jag inte haft en iPhone? TACK Gud för att den inte gick sönder när den fick en hel kopp kaffe över sig.

Kom hem nyss iaf, ringde och bokade en tid hos vårdis för min hemska tå och nu tänker jag powernapa lite innan det är fredagsmys! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar