onsdag 17 oktober 2012

Ursäkta, men fyfan vad vi har varit duktiga idag! Bella och Amanda kom hit strax före elva och gick alldeles nyss, och under de sex timmarna har vi bara tagit en kort lunchpaus annars har vi suttit och plöjt igenom alla våra hundratals akademiskt skrivna amerikanska sidor och gjort massa sammanfattningar och tankekartor. Jag har lärt mig mer idag än vad jag har gjort under alla våra seminarier och föreläsningar tillsammans, lätt. Så klapp på axeln till oss.

Nu är man sådär lagom trött i huvudet bara, så man borde egentligen ta en kort promenad för att andas lite. Vi får se hur det blir med det... Haha.

Om en stund kommer i alla fall Markus hem och så ska vi äta fläskpannkaka med lingonsylt (mums!) Jag hoppas innerligt att den blir lika god som pappas, fast jag ställer mig nog lite tveksam till om det är möjligt. Sen ska M vidare till Henke så jag blir själv ikväll. Tänker nog passa på att ta ett långt varmt bad med massa skum och lyssna på nån bra podcast!

Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar