tisdag 7 februari 2012

goodie


Idag har varit en sån där duktig dag. Gick upp tidigt, hade seminarium i skolan och tog tunnelbanan direkt till gymmet efter det. Var såå nära att sitta kvar på röda linjen hem, men pallrade mig faktiskt dit. :) Sprang en kvart cirkus innan mina knän vägrade vara med så sen körde jag ett varv på dom maskinerna jag kan! Så nu ser jag snart ut som på bilden ovan.

Köpte mig en yalla när jag var på väg därifrån och insåg igen hur galet goda dom är! Man borde dricka en varje dag. Minst.

Somnade pladask på soffan när jag kom hem och vaknade inte till liv förrän efter typ två timmar. Sitter och halvskriver lite på min examination nu och fy vad svårt det är! Jag har helt glömt bort hur man skriver akademiska grejer, med korrekta referenser och allt vad det innebär. Förhoppningsvis kommer det tillbaka till mig när jag kommer igång ordentligt.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar