onsdag 1 februari 2012

Emma var alltså här i helgen och det var hur mysigt som helst! Världens finaste väder så vi promenerade massor och gick på Aquaria som ni såg bilder på där nere. Faktiskt jättekul museum! Vi hann med massa skitsnack, filmer och matlagning med såklart. Nu drar hon igen knasbollen. Kommer inte träffa henne förräns i typ juni.. blä!

Vaknade idag och mådde kass. Och ju längre dagen går desto sämre blir det. Halsen är helt svullen, min visdomstand bultar och jag har ont i magen. Lite medkänsla tack. :)
Som tur var hade jag inget i skolan idag så jag behöver bara skriva lite hemifrån.

Och trots att det inte är helg så funderar jag nu på om jag ska pallra mig ner till vår lilla kiosk och köpa godis. Det vore ju väldigt gott. Och när man är sjuk så får man! hah. Fast det skulle innebära att jag måste ta mig upp ur soffan från mitt sköna täcke och min sköna kudde och ta på mig nånting annat än min pyjamas. Kanske låter bli ändå.

Och just det! Mamma och pappa kommer upp 24-26 februari så ska vi gå och titta på Brolles show! Kommer bli hur bra som helst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar