måndag 13 februari 2012

Åhå, nu har jag äntligen lämnat in min första hemtenta på Universitetet. Det är mer än lite läskigt vill jag lova. Jag har ingen aning om vad betyget kommer bli, men jag håller mina tummar och tår för nåt annat än E eller F.

Nu sitter jag här och gråter till Greys Anatomy och längtar efter att Markus ska komma hem. Det är roligt det där, hur den serien får mig att gråta på riktigt nästan varje avsnitt! Nu snackar vi inte en liten tår på kinden utan nu pratar vi hulkandet! haha, känslig? Nja, bara lite. ;)

Imorgon är det alla hjärtans dag och det firas genom att åka lite båt ut till Nacka och sen käka middag och bo på hotell en natt. Det ska bli så galet mysigt. Har sista seminariet för kursen på förmiddagen och sen åker jag förbi Markus kontor och plockar upp han. :) Har köpt mig ett par sjukt snygga skor som ska invigas på kvällen också. Vi får väl se om jag ens kan gå på onsdag sen, vi snackar 15 cm klack, och det är inget vanligt på stina andersson kan jag ju berätta. Att jag nästan blir 2 meter lång med dom på känns bara bra! Försöker iallafall intala mig att det är så modeller ser ut. haha. Varför skulle inte jag kunna ha snygga, höga skor bara för jag redan är lång?

Puss!

1 kommentar:

  1. Du kommer va hur fin som helst i skorna :) Akta dig bara för kullersten så kommer allt gå prima :) Ha en supermysig alla hjärtans dag <3

    SvaraRadera