onsdag 9 maj 2012

Jag blir så jävla trött på mig själv! Klantigaste någonsin? JA. 

Mellan halv åtta och halv nio ikväll var det kanske tre kunder inne och handlade, med andra ord väldigt väldigt lugnt. När klockan började närma sig nio och stängning kom det desto fler in såklart. Precis som det var på maxi! Jag kände hur stressad jag började bli när jag väl fått ut alla och skyndar allt jag kan, räknar fel, börjar om går igenom checklistan tusen gånger för att jag inte ska glömma allt. Och när jag äntligen är klar så släcker jag, låser och kastar in nyckeln. Börjar rota i fickan för att ringa markus och... Telefonen ligger inne på låsta Gallerix! Springer och letar reda på en vakt men dom har inte några nycklar till butikerna såklart. Fick ta mig hem på en mörk tunnelbana själv utan telefon. Bu. Nu är jag typ andfådd för att jag sprungit från bussen.. haha. Och inte är Markus hemma heller. :( Jag hade behövt en kram. Nu får jag väl ta en dusch istället då. Puss. 

3 kommentarer: