fredag 18 maj 2012

Didaktiska och pedagogiska miljöer och teoretiska perspektiv är alltså namnet på den här kursen. När jag blir klar med tentan har jag bara en redovisning och sen är jag klar med första terminen! Ett halvår klart, tre år kvar. :)

Den här veckan har varit kort och skön, bara skola i onsdags och sen åkte vi ut till  Bålsta och gick på 40-års fest hos Petri och Cilla. Hade jättetrevligt och var där från klockan 4 till klockan 1, så det borde väl vara ett bra betyg om nåt. :) Eftersom pendeltåget var avstängt hela helgen fick vi sova hos Markus fina föräldrar som också skjutsade in oss till stan igår igen. lyx! Idag ska jag träffa Victoria (usa victoria :) ) igen och det ska bli så himla mysigt. Och vad som också kommer bli helt sjukt bra är middag på Gondolen ikväll! Trerätters med utsikt över hela stan. Jatack :) Tänk att det var ett helt år sen som Markus och jag var i Florida! Jag vill resa jorden runt med den mannen. <3

Nu ska jag se till att skriva några hundra ord till innan jag kan ta dagens pluggpaus och åka in till stan :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar