söndag 20 maj 2012

Idag har jag varit duktig! Har suttit och malt och malt på min tenta och äntligen börjar jag komma nån vart. Fortfarande en del kvar men ändå. :) Har några dagar på mig!

Sen tog jag med mig Markus upp på vinden nyss och hämtade ner lite sommarkläder (väderprognosen säger ju faktiskt runt 20 grader och sol hela veckan! äntligen!) Nu har jag iallafall sprungit runt och provat allting och jag blev på så himla bra humör! Alla kläder sitter så mycket bättre än vad de gjorde förra våren/sommaren i USA! Nog för att jag visste att jag gått ner i vikt sen dess men nu fick man det verkligen svart på vitt. I'm back to me :) Ett par av mina shorts som visserligen var lite pösiga i USA också ramlade ner på backen när jag tog på mig dom. Så nu hoppas jag på att sommarvärmen håller i sig så man kan börja använda det och stoppa alla tråkiga jeans på vinden i stället.. :)

Imorgon ska jag följa med Markus till kontoret och sitta där och skriva tenta (så att jag inte har någon tv eller något annat att göra. hehe) och jag har hört att dom har en balkong i söderläge. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar