torsdag 26 januari 2012

Satt och googlade på gratisnöjen i Stockholm eftersom jag är fattig och fina Emma kommer i helgen (glaaad!), men det finns inte alls mycket! Allting är gratis tills man fyller 19 och sen kostar det.. Men vi ska nog lyckas hitta på lite mysiga saker i alla fall! :) Lite muséum kanske och promenader :) Tänk att hon bara varit i Sverige i en månad och det är redan andra besöket jag får av henne. Men hon hade inte så mycket val, eftersom hon ska dra ut i världen tre månader till! Denna gången blir det Sydamerika. Hon är tokig :) Men ganska ballt är det ändå.

Idag hade jag stora problem att komma upp ur soffan när jag pluggat färdigt för dagen. Aldrig har mina lår och höfter smärtat så! Men jag kunde springa igår på löpbandet utan att mina knän protesterade i alla fall och det var så himla skönt så jag var tvungen att öka tempot och köra slut på mig helt :)

Imorgon är det ett fyra timmars seminarium på morgonen, och sen är det FREDAGSMYS. Bara jag och Markus. Helt perfekt. :) På tal om Markus tycker jag han kan ta och komma hem nu... Min mage kurrar! hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar