tisdag 10 januari 2012

Jag överlevde tandläkaren och det utan hål! Kändes så sjukt bra att gå därifrån och inte behöva gå tillbaka och fixa nåt :) Fick de två snällaste tandläkarna jag träffat som visade och förklarade allt de gjorde. Fick se på röntgenbilderna att mina visdomständer växer snett, men de rätar förhoppningsvis upp sig. Annars måste dom ut! Brrr.. Hemska tanke!

Sen åt jag och Markus frukost på waynes (har blivit ett riktigt kaffefreak!) och sen blev det gymmet och ett spinningpass. Satt länge och väl i omklädningsrummet och höll på att spy efteråt! Galet jobbigt var det verkligen och ledaren var den coolaste muskelknutte jag sett typ. Haha. Nöjd med mig själv nu iallafall :)

Resten av dagen var planerad till att läsa mina skolböcker, men posten/adlibris är så sega så de har inte kommit än.. Kass!

Puss :)

1 kommentar:

  1. Så bra - då kan du släppa den oron ifrån dig. kram mamma

    SvaraRadera