torsdag 15 september 2011

Första dagen avklarad och det var jätteroligt! Hittade rätt på första försöket trots byte från tunnelbana till tvärbana o grejer. Massa söta barn och personalen var hur trevlig som helst. "Tur" nog så var samma fröken sjuk imorn igen så jag får vara kvar en dag till. :)

Det var ändå ganska hårt att gå upp klockan sex i morse när Markus kunde ligga kvar och sova flera timmar till.. Och inte nog med det, utan när jag är på väg hem så möter jag honom för att han ska jobba på Grand ikväll till 11-halv tolv. :( = Får inte se honom på hela dagen eller kvällen och imorn ska jag upp lika tidigt igen..

Världens finaste är han i alla fall, för när jag kommer hem så är det helt städat, diskat, en marabou mintkrokant på sängen och en galet söt lapp.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar