onsdag 21 september 2011

21 september

Å här ligger jag nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv. Kände igårkväll hur halsontet kom krypande och i natt vaknade jag och mådde heelt förjävligt, med både halsen och huvudet och magen, så tog markus mobil och kryssade ur att jag kunde jobba idag.. Mår inte nåt bättre än heller så det blir nog soffliggande hela långa dagen. Antar att det här är nackdelen med att jobba på dagis! Det är många snoriga barn som vill leka. Men fy tusan vad jag trivs! Mår så himla bra med dom.

Nu funderar jag på att burra upp mig i min stora halsduk, på med jackan och gå ner till vår dyra närlivs här och köpa lite glass och en tidning. frågan är om jag orkar röra på mig så pass långt.

Puss.

O juste, jättemysig helg i Jönköping blev de! Tack så jättemycket för alla fina presenter! Tänk att lilla jag snart fyller vuxen. De kunde man inte tro. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar