onsdag 14 september 2011

14 september

Nu var de längesen! Sitter här i vår jättemysiga lägenhet och skriver.. :) Kanske lägger upp ett par bilder sen - eller så får ni komma och hälsa på helt enkelt! (Jag röstar på det sistnämnda :) )

Har hunnit vara på tre intervjuer som resultera i tre jobb! :D Faaast, jag sa bara ja till ett. Så nu har jag skrivit avtal med Viktor Rydberg vikariepoolen. Lämnade in mitt polisregisterutdrag igår så nu kan jag sätta igång när som helst :) Känns sjukt bra!
Att jag dessutom träffa två jättesöta tjejer på "vikariekursen" som jag har träffat efteråt också känns ännu bättre!

Två dagar i rad har jag förvirrat tagit mig fram själv på tunnelbanan också. Det är spännande vill jag lova! och folk är otrevliga som bara den. :( frågade en tant ifall jag var på rätt t-bana och hon bara blängde åt mig och sa "Hur ska jag veta det?" . Hopp. Det gick ju bra i alla fall som tur var!

I helgen ska vi åka ner till Jönköping igen. :) Födelsedagsfirande för mig och morfar i stugan som ska bli jättemysigt. Synd att vi ska fira det på Ronjas födelsedag och hon inte ens tänker närvara dock!

Nu ska jag ta ett skönt baad! PUSS

1 kommentar:

  1. Fick ni gå på kurs? Det var det värsta... 08-barnen måste vara mer värda än Jönköpingsbarnen för nån kurs fick inte jag gå på! :p

    SvaraRadera