fredag 23 september 2011

23 september

Fy vad jag tycker om Långholmen, å som tur är ligger den precis vid lägenheten! :) Var o promenixa lite där innan, Markus och jag i världens finaste höstväder. Strålande sol och iskallt. Det gillar vi. Vad vi däremot inte gillar är att det börjar bli så himla mörkt så tidigt nu. Både på morgnarna och kvällarna.. Jag ska alldeles strax ner och möta M på därmed pasta, å då måste jag gå själv i mörkret. Brrr! ni hör ju själva hur läskigt det låter. Mörk gata, stockholm, fredagkväll.

Fortfarande sjukt förkyld och låter ungefär som jag gissar på att jag hade låtit om jag hade fötts det andra könet. Jobbade i alla fall idag med några riktiga gullungar. Älska att de hette namn som Carl-Oscar, Lisbeth, Carl-William. Sa jag att jag var på Östermalm?

Där Ronja, kanske du har några bra namntips! :D

Puss!

1 kommentar:

  1. ehm njae. vi har inte tänkt bo på östermalm så ja tycker de där hemska namnen stannar där.

    SvaraRadera