onsdag 14 november 2012

Idag är jag ledig från skolan så jag passar på att plugga inför nästa tenta som är på måndag. Känns helt galet att efter denna kursen ska vi hinna ha en hel till kurs och påbörja ännu en innan året är slut. Haha, jag som har julkänslan inne redan! Ska i alla fall bli skönt att bli klar med denna för OJ va tråkig den är. Nog för att det är bra att läsa lite historia men seriöst, en hel kurs om bara läroplanshistoria? Det är väl ändå lite att ta i kan jag tycka...

De senaste dagarna har varit hur bra som helst och jag går bara runt och är jätteglad hela tiden :) det enda som får mig att bli på liiite mindre bra humör är tanken på att vårdcentralens försök att fixa min tå utan "operation" misslyckades så på fredag är det alltså spruta och skalpell rakt in i den som gäller. Brrrr. Markus ska följa med och hålla mig i handen som tur är! Hoppas som bara den att det funkar så jag kan bli av med den jäkla smärtan någon gång! I morse lyckades jag sparka in foten i ett bordsben och det dunkar fortfarande i den..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar