tisdag 6 november 2012

En oväntad vänskap

Kom precis ut ur duschen och har hoppat i pyjamasen i väntan på valvakan! Får se hur länge jag kan hålla mig vaken, men det är ju oroligt spännande!

Efter föreläsningen idag åkte jag till stan och kikade i butiker, och jag hittade lite smått och gott får jag nog lov att säga! Bland annat fick ett par supersnygga grå kostymbyxor följa med hem från zara. Sen stötte jag på en klasskompis och gick och tog en fika med henne innan jag mötte upp mamma som var på storstadsbesök! Vi myste på pizza hut och sen gick vi och Markus på bio. En oväntad vänskap hette filmen och den var SÅ himla bra! Blev verkligen positivt överraskad över hur rolig, fin och sorglig den var. Kan vara en av de bästa filmer jag sett, på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar