fredag 7 september 2012

Sitter här och bråkar med mitt internet och det vill verkligen inte fungera. Lämnade in det på telenor för att det koppla ner hela tiden och tillsist funka det inte alls. Hämtade det igår och på lappen stod det att de inte hittat felet utan att ja förmodligen bara behöver ladda ner en uppdatering av programmet till datorn från deras hemsida så ska de funka sen. 'jaha va bra!' säger jag då och går därifrån.... Inser ni problemet? Hur tusan ska jag ladda ner uppdateringen när jag inte ens kommer ut på nätet??! Ooohh.. Lagom irriterande när jag kom på det så nu har jag spenderat en ganska lång stund med att försöka koppla upp datorn på min telefons internet utan att lyckas. Jag ger upp.

Hade iaf en supermysig kväll med Becka igår på fridays. Tanken var väl att vi skulle gått på nåt event men vi hade så trevligt så vi gav blanka fan i det ;) haha. Ibland är det så skönt att kunna sitta och bara prata i flera timmar!

Ligger nerbäddad under min favoritfilt här nu och läser 'the development of children'. En stor tjock, engelsk bok som vi ska kunna när praktiken är slut. Önska mig lycka till :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar