tisdag 19 juni 2012

shoppingsugen

Sitter nyduschad och nerkrupen under en filt efter en lång, rörig och rolig dag på Gallerix och kikar på träningskläder på olika hemsidor. Skulle behöva ett par nya skor, för jag får så himla ont i mina stortår av de jag har nu.. Så synd för dom är så himla fina, haha. Plus att det är så jäkla dyrt med bra löparskor. Hamnade på Gina tricots hemsida och titta på deras nya träningskläder och det finns en massa fint! Är så sugen på att klicka hem lite grejer, men det går absolut inte för sig. Den här sommaren blir det lite, om ens någon shopping. Har inte fått jobba så mycket som jag hoppats på och eftersom det inte kommer något CSN och jag vill kunna hitta på lite kul grejor och semestra lite med Markus i sommar så får det bli så. Har till exempel precis kollat med farmor att vi kan komma och bo i deras lägenhet i Visby sista veckan i juli :) Markus har aldrig varit där så det ska bli så himla mysigt att åka dit med honom. Hoppas det hinner bli lite sommar innan dess bara, men det får vi väl ändå tro!

Imorgon blir det i alla fall träning på morgonen och sen ska jag hänga lite med fina Alexbalex :) Mys.

Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar