söndag 24 juni 2012

Midsommar

Här är en liten bildbomb från vår midsommar som förövrigt var hur bra som helst :) vi + Henrik och Alexandra var på midsommarfirande och hoppade med i små grodorna och åt tårta innan vi packade våra grejer och åkte båt ut till en klippa där vi satt och grillade och mös i några timmar :) det var en hög klippa så vi hade jättefin utsikt och solen sken hela kvällen så det var helt perfekt :) när det blev lite kyligt vid typ 8 så åkte vi till Henriks föräldrars hus och spelade spel och kollade på Sunes sommar (eller dom kollade, jag sov) haha. Hur som helst var årets midsommar kalasbra!

Idag vaknade vi upp till fint väder och fick för oss att vi skulle springa söder mälarstrand fram och tillbaka. Sagt och gjort - men fan va trött jag är nu. Förstår inte hur han lyckas men trots att vi aldrig är ute och springer så har Markus iallafall nån superkondis och han såg knappt trött ut medan jag kämpade för glatta livet för att orka ta ena foten framför den andra liksom. Haha :)

Nu planerar jag att ligga här i soffan tills jag piggnar till lite igen och sen ska vi gå och handla :) puss

1 kommentar: