måndag 19 mars 2012

Jag gav mig faktiskt ut och springa själv igår och det kändes så gaaalet bra. Eftersom jag vill se till att jag faktiskt kommer igång med löpträningen på riktigt har jag bestämt mig för att anmäla mig till vårruset i maj! Alex följer med, och förhoppningsvis 4 till så vi kan bilda ett lag och få picknick efteråt :D

Började en ny kurs idag och den verkar faktiskt riktigt intressant. Den är dubbelt så lång som de två andra så vi kör den här kursen ända fram till sommaren. Det lär gå snabbt dock. Två veckor till och sen är påsklov en vecka, efter det har vi en vecka i skolan innan det blir VFU i två veckor. Och när vi är klara med VFUn är det maj! Galet.

Nu ska jag burra ner mig i en filt här och titta ut på skitvädret. Mysigt. :)

1 kommentar:

  1. Tycker synd om Stina som är sjuk ;( krya på dig. kram mamma

    SvaraRadera