fredag 9 mars 2012

Dom 40-50 personerna som tittar in i här borde börja lämna lite spår efter sig kan man tycka.


Hade en supertrevlig kväll med Izabell och Amanda igår på Vapiano (helt magisk pasta!) och sen Vassa eggen. Det blev inget med Cubus igår på dagen, för chefen skulle vabba och det är ju hon som behöver träffa mig, så vi kör nästa vecka istället! Det ska bli så himla kul! Lite jobbigt att jag har en grupptenta och en skriftlig som ska göras då dock.. Men målet är att jag ska ha skrivit åtminstone halva uppgiften i helgen. Det borde jag klara. :) Den här gången vågar jag inte satsa på lika bra betyg som förra (fresten har jag nog inte skrivit det, men jag fick det C som jag bestämde mig för när vår lärare sa att ingen skulle få högre än D!) men allt känns mycket luddigare denna kursen så det blir intressant att se om man förstått.

Vaknade väldigt seg idag så låg kvar i sängen länge. Satte mig och slötittade lite på nåt program i stil med Biggest Looser till frukosten och fick världens tränaabstinens. Jag orkade verkligen inte ta bussen till Erik Dalsbadet så jag snörde på mig löpardojjorna och gav mig ut på Västerbron fram och tillbaka. Inte så jättelångt (blir kanske 2,5 km), men med asfalt (knädödare), uppförsbacke halva vägen och en otränad Stina så var det utmaning nog vill jag lova.

Ikväll är det bara jag och M. Myskväll helt enkelt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar