fredag 7 december 2012

Åh äntligen verkar appen funka! Har försökt skriva flera gånger utan att lyckas nämligen.

Sååå skönt med fredag och helg med min fina! Han har varit borta två kvällar denna veckan så i helgen blir det bara vi :) vi ska köpa julgran och pynta, köpa lite julklappar och bara mysa. Längtar faktiskt efter att vakna upp och tända julgransljusen och känna hur gott det luktar :) förstår inte alls grejen med plastgran om man inte är allergisk eller så.

Och just det, igår fick jag gå tillbaka till vårdis med min j-a tå, och nu går jag på penicillin en vecka pga en liten infektion. Suck! Men nu får vi iaf hoppas att det blir bra, annars vet jag inte vad jag gör..

Nu ska jag ta och börja plocka undan lite så det blir fredagsfint här! Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar