måndag 8 augusti 2011

8 augusti

Hemma igen efter en och en halv vecka slappande! :) Oslo var jättefint och det var så himla mysigt att få hänga med Tess och Emma lite igen. Spenderade dagarna där i solen med grillning, parkhäng och bad vid en klippa :D Sen hoppa jag på bussen från helvetet till Stockholm... Nästan 8 timmars buss utan någon ac när det är 30 grader ute är inte att leka med! Luktade nog mer än lite funky när jag till sist kom fram..!

Har varit duktig och sökt massa jobb i Stockholm trots sjukt bra väder. Tycker lite synd om Markus som fick gå runt i hela stan med mig och vänta utanför butik efter butik dock! Men vi har hunnit med att mysa också :) Var på allsång på skansen där vi fick jättebra platser bara för att Markus kan snacka, åkt båt ut till en klippa där vi satt flera timmar och åt och lyssna på musik oså :) Lite picknick i Hagaparken och jaa, allmänt bra har jag haft det! Träffade hela hans familj äntligen och de var hur söta som helst hela bunten!

Bilder kommer sen - nu ska jag käka lite frukost och läsa JP :D

Puss!

Fresten har jag varit i Sverige i över en månad nu. Galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar