onsdag 31 oktober 2012

Efter en galet lång dag igår (med väldigt mysigt avslut dock med tårtkalas för Christoffer) däckade jag direkt när vi kom hem. Sov som en stock hela natten och sen upp och hoppa tidigt för att påbörja nästa kurs idag. Jag vet faktiskt inte riktigt hur tentan gick. Det var två delar och första kändes jättebra, medan den andra var lite si och så kanske. Men jag tycker iaf att jag borde lyckats skrapa ihop tillräckligt med poäng för godkänt (pepparpeppar), nu gäller det bara att kunna släppa den och fokusera på nästa! Och missade jag denna är det egentligen inte hela världen, då får jag väl bara göra om den liksom.

I alla fall har jag varit och lunchat med Bella och Amanda nu och tänkte ta en powernap, så jag är pigg ikväll för då ska jag och Markus på så ska det låta inspelning! Ska bli sjukt mysigt :) hoppas det är någon bra med :) puss

tisdag 30 oktober 2012

måndag 29 oktober 2012

Oohhh idag verkar inte bli nån bra dag alls. Stressar som fan över tentan imorgon (har redan hunnit ha ett breakdown) och sen fick jag veta att det tydligen kommer tillbaka en som varit mammaledig på jobbet nu lagom till jul så jag vet inte om dom kommer behöva mig alls. Kul när man äntligen hittat ett jobb som man trivs på nåt så galet bra. 👍 Jag får väl hoppas iaf att de behöver mig lite ändå, det gör dom nog, men vi får se.

Himla bajs! (moget jag vet, men så känns det.)

Som tur är hade jag iaf en jättemysig helg. Lördagskvällen med Markus, Alex och Henke, och hela söndagen i Bålsta. Ska ta och äta lite tårta som svärmor skickade med oss hem nu.

Puss

fredag 26 oktober 2012

Såhär glad blev jag när M kom hem och pussade på mig lite innan han åkte vidare för middag och bondbio. :)

Jag har nog gett upp pluggandet för dagen nu. Känner i alla fall att jag har lite koll på basic grejerna om alla teorier, och sen får jag satsa på att lära mig lite grundligare typ på måndag. (och förmiddagarna i helgen)

Tänkte ta en dusch nu och sen mysa upp mig i soffan framför x-factor med massa godis. Förresten har ni tänkt på att man alltid vill ha det man inte köper? Jag hade så mycket hellre haft en chipspåse framför mig. Haha, det är lustigt det där..

Puuss
Och just det, på en natt tappade vårt fina träd alla sina löv och det blev vinter! Galet ju!
Uppe med tuppen idag igen. Idag Måste jag få in alla centrala begrepp och gubbar inför tentan på tisdag. Jag måste det så jag kan få någon slags helg i alla fall! Alltså börjar pluggmaratondagen nu (8,30) och eftersom M inte är hemma ikväll så slutar den inte förräns då. Säg typ 8 kanske för att vara realistisk. Så på 11,5 timmar minus lite raster borde jag ju klara det. Vafan, på gymnasiet hade vi prov hela tiden så jag fattar inte varför det här känns så jobbigt.. Haha.

Igår fick jag ett mail av macstore också att jag kan hämta ut min dator! Såå himla skönt. Det hade varit nån skärmkabel som glidit ur så de hade bara återkopplat den så funkade den! De sa två veckor och det tog inte ens en, sånt gillar vi :)

torsdag 25 oktober 2012

Vi ser det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt HURRA!

(eller, okej. Nån månad för tidigt får jag nog säga...)