torsdag 31 maj 2012
onsdag 30 maj 2012
Dagarna har flugit förbi och har varken haft tid eller lust att blogga. Helgen spenderades iaf i Bålsta med Markus föräldrar, i måndags jobbade jag i västermalmsgallerian och igår hängde jag i skolan hela dagen. Det nalkas redovisning! Brrr. Idag har det varit så nedrans tråkigt väder (10 plus och regn) så jag har i princip inte gjort nånting. Vårdis en snabbis men det är allt. Markus är påväg hem och sen sk han till Henrik och dricka öl, jag kanske hänger på om jag vaknar upp ur min dvala här nångång :)
Nästa vecka kommer förövrigt Frida hit :) jag önskar att ja var och tittat på hennes bal, titta så fin hon är! Snyggast i stan.
Nästa vecka kommer förövrigt Frida hit :) jag önskar att ja var och tittat på hennes bal, titta så fin hon är! Snyggast i stan.
fredag 25 maj 2012
Sjuk?
Men alltså nu ringde vårdcentralen och vill att jag ska komma och lämna ett tredje urinprov "för säkerhets skull". Denna gången ska de skickas på odling också. Jag blir ju jättenervös att de är nåt fel på mig! Tänk så har ja nå njurgrej eller nåt?! Nej usch. De är nog inget.
Aja, ja fortsätter stekas här i 26 (!!) grader och inväntar moa som kommer strax :) puss!
Aja, ja fortsätter stekas här i 26 (!!) grader och inväntar moa som kommer strax :) puss!
torsdag 24 maj 2012
tisdag 22 maj 2012
Tentan är inlämnad och det är på riktigt SOMMAR ute! 21 grader och solen skiner :) kom precis in efter att ha legat två timmar i parken här vid lägenheten och njutit av de fina vädret. Lite rosa blev jag men de bleknar nog lika snabbt som de kom dit.. Fast fräknarna ploppar upp som bara den nu när solen skiner. De är ju alltid nåt ;)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







