torsdag 31 maj 2012

Gladare tjej idag! Igår släpptes en hittills hemlig spelning med Winnerbäck på debaser i Sthlm och JAG OCH MARKUS fick biljetter :D :D och alla sålde slut på typ två minuter. Så imorn blir de Lasse konsert och sen ut och dansa! Fan va bra!

onsdag 30 maj 2012

Att va typ tio personer som hoppar så man tror taket ska rasa in, skriker (tänk såna där jobbiga fjortisskrik) och spelar jävla skitmusik flera timmar oavbrutet är INTE OKEJ NÅNSTANS!
Dagarna har flugit förbi och har varken haft tid eller lust att blogga. Helgen spenderades iaf i Bålsta med Markus föräldrar, i måndags jobbade jag i västermalmsgallerian och igår hängde jag i skolan hela dagen. Det nalkas redovisning! Brrr. Idag har det varit så nedrans tråkigt väder (10 plus och regn) så jag har i princip inte gjort nånting. Vårdis en snabbis men det är allt. Markus är påväg hem och sen sk han till Henrik och dricka öl, jag kanske hänger på om jag vaknar upp ur min dvala här nångång :)

Nästa vecka kommer förövrigt Frida hit :) jag önskar att ja var och tittat på hennes bal, titta så fin hon är! Snyggast i stan.

fredag 25 maj 2012

Sjuk?

Men alltså nu ringde vårdcentralen och vill att jag ska komma och lämna ett tredje urinprov "för säkerhets skull". Denna gången ska de skickas på odling också. Jag blir ju jättenervös att de är nåt fel på mig! Tänk så har ja nå njurgrej eller nåt?! Nej usch. De är nog inget.

Aja, ja fortsätter stekas här i 26 (!!) grader och inväntar moa som kommer strax :) puss!

torsdag 24 maj 2012

Min lediga dag började på gymmet med en löprunda på 3,5 km. Trött och nöjd stannade jag i parken på vägen hem och la mig och sola med Melissa horn i örona. Det var verkligen underbart skönt!

Resten av dagen är oplanerad så jag kanske helt enkelt går tillbaka och lägger mig i parken. Haha :) puss!

tisdag 22 maj 2012

Tentan är inlämnad och det är på riktigt SOMMAR ute! 21 grader och solen skiner :) kom precis in efter att ha legat två timmar i parken här vid lägenheten och njutit av de fina vädret. Lite rosa blev jag men de bleknar nog lika snabbt som de kom dit.. Fast fräknarna ploppar upp som bara den nu när solen skiner. De är ju alltid nåt ;)

måndag 21 maj 2012

Shortspremiär och tentaskrivning på Markus kontor. Rätt soft.