torsdag 29 mars 2012


Å äntligen är vi på benen igen! :)

Idag gick jag upp olagligt tidigt (4,30!) för att plocka varor i en ica butik. Jobbade 6-12 utan rast och sen direkt till skolan för tre-timmars seminarium. Har tagit en varm och skön dusch nu och ligger helt däckad i soffan. Markus är i Bålsta och hämtar bilen så vi kan åka till Jönköping imorgon! :) Rickard fyller nämligen 25 å jag har påsklov nästa vecka så vi tänkte passa på att ta en långhelg där. Stannar ända till måndag. Det ska bli så himla mysigt. Bara gosa med bästa systersonen, och hänga med resten av familjen och vännerna. För övrigt är det första gången Markus ska träffa bror och Mikaela. Haha, det är väl på tiden kan man tycka. Dom har alltid tajmat in sina besök lite fel så vi har åkt om varann.

Lägenheten städade vi igår så ikväll ska vi bara packa och ha en myskväll framför tvn med rökta räkor. Livets mat! Näst efter thai då vill säga.

Puss!


söndag 25 mars 2012

Jag som så fint uttalade mig om hur skönt det var att ja slapp magsjukan igår. Tji fick jag. Jag fick också till några härliga stunder framför toastolen igårkväll minsann. Bu

Bästa m är iaf frisk nu och köper cola till mig. (tacktacktack)

Vilken jävla helg det blev. Nästa helg blir bättre!

fredag 23 mars 2012

Nu har vi verkligen sjukstuga. Inatt åkte Markus på maginfluensa också! Jag tycker lite synd om oss!

torsdag 22 mars 2012

Fresten så har jag världens bästa pojkvän som tar hand om mig. <3
Jobbig dag. Dagens läxa: strunta inte i att gå till läkaren.

Har haft urinvägsinfektion en vecka och struntat i det. Tänkte ju att det skulle gå över av sig själv. I morse fick jag så nedrans ont i ryggen att jag inte kunde stå, sitta eller ligga. Och så spydde jag. Resultatet efter blodprov, feber och kissprov sa att bakterierna nu sitter på en av mina njurar. Njurbäckensinflammation. Fast det känns som tur är lite bättre nu efter första antibiotikapillret.

Puss och godnatt

måndag 19 mars 2012

Jag gav mig faktiskt ut och springa själv igår och det kändes så gaaalet bra. Eftersom jag vill se till att jag faktiskt kommer igång med löpträningen på riktigt har jag bestämt mig för att anmäla mig till vårruset i maj! Alex följer med, och förhoppningsvis 4 till så vi kan bilda ett lag och få picknick efteråt :D

Började en ny kurs idag och den verkar faktiskt riktigt intressant. Den är dubbelt så lång som de två andra så vi kör den här kursen ända fram till sommaren. Det lär gå snabbt dock. Två veckor till och sen är påsklov en vecka, efter det har vi en vecka i skolan innan det blir VFU i två veckor. Och när vi är klara med VFUn är det maj! Galet.

Nu ska jag burra ner mig i en filt här och titta ut på skitvädret. Mysigt. :)

söndag 18 mars 2012

Det gick jättebra på Cubus, så nu hoppas jag att de kommer behöva mig, mycket och snart! :)

Jag och Markus har en slapparhelg och gör i princip nada. Det är verkligen hur skönt som helst. Var i Bålsta och åt mat i fredags bara, annars har vi bara varit här och kollat på film typ. Börjar känna hur det kryper i benen nu dock och jag är såå sugen på att åka och träna! Jag behöver en träningskompis som motiverar mig bara, för det är så himla tråkigt att åka och ställa sig på löpbandet själv!