onsdag 7 november 2012
tisdag 6 november 2012
En oväntad vänskap
Kom precis ut ur duschen och har hoppat i pyjamasen i väntan på valvakan! Får se hur länge jag kan hålla mig vaken, men det är ju oroligt spännande!
Efter föreläsningen idag åkte jag till stan och kikade i butiker, och jag hittade lite smått och gott får jag nog lov att säga! Bland annat fick ett par supersnygga grå kostymbyxor följa med hem från zara. Sen stötte jag på en klasskompis och gick och tog en fika med henne innan jag mötte upp mamma som var på storstadsbesök! Vi myste på pizza hut och sen gick vi och Markus på bio. En oväntad vänskap hette filmen och den var SÅ himla bra! Blev verkligen positivt överraskad över hur rolig, fin och sorglig den var. Kan vara en av de bästa filmer jag sett, på riktigt!
Efter föreläsningen idag åkte jag till stan och kikade i butiker, och jag hittade lite smått och gott får jag nog lov att säga! Bland annat fick ett par supersnygga grå kostymbyxor följa med hem från zara. Sen stötte jag på en klasskompis och gick och tog en fika med henne innan jag mötte upp mamma som var på storstadsbesök! Vi myste på pizza hut och sen gick vi och Markus på bio. En oväntad vänskap hette filmen och den var SÅ himla bra! Blev verkligen positivt överraskad över hur rolig, fin och sorglig den var. Kan vara en av de bästa filmer jag sett, på riktigt!
söndag 4 november 2012
Perfekt söndag. Vi tog en lång sovmorgon och Markus städade medan jag gjorde våfflor. Galet goda blev dem, men sen när orkar jag bara två stycken?! Jag är nog allt lite klen ;) hah. Nu har vi bosatt oss i soffan och jag pluggar lite medan M sitter med datorn och räknar och har sig. Vi får se om vi hittar på något annat senare eller om vi stannar här. Jag trivs ganska bra under min filt :)
lördag 3 november 2012
fredag 2 november 2012
Det gick bra hos vårdis! Kom dit och var förberedd på att de skulle skära bort en del av nageln och huden men läkaren hade ett sätt att testa först som tydligen fungerar i typ 50% av fallen. Han tvättade ordentligt, sen bände han upp nageln lite och tryckte in en bomullstuss i såret under nageln med en pincett - AJ som fan. Jag fick kämpa för att ligga still, men ååååh va skönt att slippa spruta och skalpell. Läkaren ska ringa på tisdag och kolla om det läkt och har det inte det så blir de "operation" så håll för tusan alla tummar för att det ordnar sig utan att jag behöver gå tillbaka.
Nu ligger jag och babe i soffan och tittar på hotell i USA :) mysigt som bara den!
Nu ligger jag och babe i soffan och tittar på hotell i USA :) mysigt som bara den!
Idag är det dags för mig att kolla upp min onda tå på vårdis. Det är väl på tiden efter två månader konstant blödande och att inte ha kunnat ha på sig annat än ens största skor.. Men det spelar ingen roll, för även om de säkert inte ska göra något hemskt så känns det ungefär som att jag ska spy. Kämpar i alla fall med frukosten just nu, försöker få i mig nåt. Fattar inte alls grejen med att jag är så jävla rädd för allt som har med sjukhus att göra! Jag har ju egentligen inte några dåliga erfarenheter därifrån. Jaja, så är det. Uppdaterar senare.
Puss
Puss
torsdag 1 november 2012
Åh va roligt det var igår! Artisterna som var med var amarillo (haha komiskt att han var med, för honom ser vi ju varje dag redan typ! Han bor här på gatan.) Shirley clamp, Jennifer Brown och David Lindgren :) bara bra musik och Peter settman är hur rolig som helst!
Det var kul att se hur det funka liksom, och att se hur mycket jobb och tid som ligger bakom varje avsnitt! Vi kom dit vid sju och kom hem vid halv ett. Artisterna är inte riktigt lika snabbtänkta i verkligheten som på tvn ;)
Nu ska jag klä på mig lite och sen ska jag ta bussen ut till Nacka! Spännande värre. Haha, jag ska hälsa på Becca och leka lite!
Det var kul att se hur det funka liksom, och att se hur mycket jobb och tid som ligger bakom varje avsnitt! Vi kom dit vid sju och kom hem vid halv ett. Artisterna är inte riktigt lika snabbtänkta i verkligheten som på tvn ;)
Nu ska jag klä på mig lite och sen ska jag ta bussen ut till Nacka! Spännande värre. Haha, jag ska hälsa på Becca och leka lite!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)











