onsdag 18 juli 2012
Efter en dag full av fönstershopping på Stockholms alla shoppinggator blev det äntligen sol, och det ordentligt! Ligger i humlegården och steker och njuuter! Hade varit perfekt att sätta oss på en uteservering nu men de sparar vi nog till imornkväll :) då är planen att vi ska gå ut och dansa till klubbarna stänger vid fem och sen äta frukost å skicka caro med tåg till arlanda utan att gå hem emellan. Vi får väl se om de blir så eller inte! :)
tisdag 17 juli 2012
Sjukt trött efter en lång dag och kväll igår på sjukan (de var lugnt, ja mår bra nu :)) vaknade jag inte till ordentligt förräns vid tolv (!!) idag. Blev en pizzafrukost medan vi satt och tittade ut på de sjukaste ovädret nånsin genom balkongdörren. De blixtra, åska, spöregna OCH hagla! Vi hade stora isbitar i stolarna på balkongen och de va lika mörkt som om de var sen kväll. Galet. Nu har det iaf lugnat ner sig som tur är för jag ska snart bege mig ut till centralen för att möta upp CARO! :D fina caro från Hamburg kommer och ska vara här tills på fredag morgon, och det ska verkligen bli hur mysigt som helst. Hoppas, hoppas vi får it väder nån dag så vi kan göra lite stockholmssightseeing :) eller de ska vi väl ändå - de finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;) eller? Haha. Nu måste ja diska klart den sista envisa grytan och hoppa in i duschen. Hon landar om en halvtimma!
Puss :)
Puss :)
onsdag 11 juli 2012
måndag 9 juli 2012
söndag 8 juli 2012
Ju mer tid jag spenderar i den här staden med den här mannen och de andra människorna här desto mer tycker jag om det. Speciellt nu när de stressade människorna försvunnit iväg på semester och all hets försvinner kan man se hur jävla fint det är i Stockholm.
Jag har iallafall jobbat nu fyra dagar på gallerix och det är så sköönt att ha fått lite tider! Och det är verkligen roligt där :) ledig imorgon iaf och planerar att sola om vädret tillåter. Hoppas det, för fy vad jag behöver lite färg på kroppen! Haha. Puss
Jag har iallafall jobbat nu fyra dagar på gallerix och det är så sköönt att ha fått lite tider! Och det är verkligen roligt där :) ledig imorgon iaf och planerar att sola om vädret tillåter. Hoppas det, för fy vad jag behöver lite färg på kroppen! Haha. Puss
onsdag 4 juli 2012
Perfekt dag
Åh igår var en så perfekt dag som den kan bli! Tog lite sovmorgon med världens finaste och när vi gick upp såg vi hur bra väder det var och Markus bestämde sig för att vara ledig! Vi packade badkläderna och solkrämen och drog ut till Bålsta :) där käka vi lunch och hojjade till fånäs där vi knappt ens hann lägga oss i solstolarna förräns vi såg Petri, Markus bror, komma mot bryggan i hans båt. Perfekt timing tänkte vi och hoppa i :) sen åkte vi en sväng med båten och stannade för att sola och bada (19 grader i vattnet - ISKALLT!) men fy va härligt det var :) sen cyklade vi hem till Markus föräldrar igen och grillade å spela kubb resten av kvällen. Det var verkligen hur bra som helst :)
Och just det, en av de gallerix butikerna jag jobbat i hörde av sig och gav mig sommarjobb på riktigt. Yay! Varje helg å några dagar i veckan förutom när vi ska till gotland. Hur bra är inte det?!
Och just det, en av de gallerix butikerna jag jobbat i hörde av sig och gav mig sommarjobb på riktigt. Yay! Varje helg å några dagar i veckan förutom när vi ska till gotland. Hur bra är inte det?!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















