lördag 14 april 2012






Idag längtar jag efter sol och värme! Längtat ihjäl mig efter att kunna gå runt i shorts och klänningar.. Vaknade upp i morse och det var helt vitt ute. I mitten av april! nu får det bannemig räcka! Aja, det ger oss en anledning att bara stänga inne oss hela dan och mysa iaf . :) Det är ju alltid positivt!

På måndag börjar min VFU, och det ska bli hur roligt som helst. Var där och hälsade på och barnen var de sötaste någonsin typ, så det blir nog bra. I alla fall om vädret blir lite bättre så jag slipper förfrysa mig. hehe. :)

tisdag 10 april 2012

Brrrrr! Jag ska skriva kontrakt med qwork för gallerix idag och är som alltid annars alldeles för tidig.. Att jag aldrig lär mig :) fast hellre för tidig än för sen. Nu sitter jag i alla fall här i en park och väntar på att klockan ska bli halv. Haha. Sen ska jag åka direkt till skolan för seminarium till fyra. Fullt upp idag! Fast jag hade bästa möjliga start på dagen idag med en riktig mysmorgon. Jag och M gick upp tidigt och fixade gröt och kaffe och satt i soffan en stund och njöt av att ha gott om tid på oss. :) imorgon ska jag lära mig allt om gallerix!

lördag 7 april 2012

Köpte mig en bok att plöja av Marie ljungstedt och hittade en rolig sida om den bästa gatan - VÅR gata! :) "bättre kan man inte bo."

onsdag 4 april 2012

Så himla skön dag det blev ändå. Kom hem från gymmet för en liten stund sen och har tagit en lång varm dusch nu. Mjukisarna är på, värmeljuset tänt och tekoppen står framför mig med världens godaste Blackcurrant te. :) Ikväll är det bara jag och greys anatomy! Markus är hos en kompis, men jag ska nog överleva kvällen ändå. Kanske!
Åh jag blir galen! Försöker betala den där jävla amerikanska skatten men det gåååår ju inte! Swedbank kan inte hjälpa, forex kan inte hjälpa, western union kan inte heller. Och inget kontonummer får man! Nähä, va tusan vill dom att man ska göra då?!? Inte så konstigt att typ alla aupairer utan jag skiter i att betala..

måndag 2 april 2012

Pluttgurka!

Idag går färden hemåt från Jönköping. Ska bara gå till banken först. och klippa mig :) och ja. En lunch på lingon ska vi nog hinna med också!