fredag 9 mars 2012
Dom 40-50 personerna som tittar in i här borde börja lämna lite spår efter sig kan man tycka.
Hade en supertrevlig kväll med Izabell och Amanda igår på Vapiano (helt magisk pasta!) och sen Vassa eggen. Det blev inget med Cubus igår på dagen, för chefen skulle vabba och det är ju hon som behöver träffa mig, så vi kör nästa vecka istället! Det ska bli så himla kul! Lite jobbigt att jag har en grupptenta och en skriftlig som ska göras då dock.. Men målet är att jag ska ha skrivit åtminstone halva uppgiften i helgen. Det borde jag klara. :) Den här gången vågar jag inte satsa på lika bra betyg som förra (fresten har jag nog inte skrivit det, men jag fick det C som jag bestämde mig för när vår lärare sa att ingen skulle få högre än D!) men allt känns mycket luddigare denna kursen så det blir intressant att se om man förstått.
Vaknade väldigt seg idag så låg kvar i sängen länge. Satte mig och slötittade lite på nåt program i stil med Biggest Looser till frukosten och fick världens tränaabstinens. Jag orkade verkligen inte ta bussen till Erik Dalsbadet så jag snörde på mig löpardojjorna och gav mig ut på Västerbron fram och tillbaka. Inte så jättelångt (blir kanske 2,5 km), men med asfalt (knädödare), uppförsbacke halva vägen och en otränad Stina så var det utmaning nog vill jag lova.
Ikväll är det bara jag och M. Myskväll helt enkelt. :)
tisdag 6 mars 2012
Västerbron
Tog en promenad över västerbron för att möta Markus på väg hem från sitt nya kontor. Solnedgång och ett sjukt fint Stockholm. Det var underbart att komma ut och andas lite efter en heldag plugg. Imorn gör vi samma sak. Puss
söndag 4 mars 2012
torsdag 1 mars 2012
Det är en bra bra dag idag. :) Har varit på cubus och pratat lite och nästa vecka ska jag provjobba! Går det bra så har jag ordnat mig ett extrajobb. Inga kontakter utan alldeles själv. Det känns så himla bra. :)
Nu ska jag sätta fart och läsa en rätt tråkig bok om pedagogisk dokumentation och läroplansteori och sen ikväll ska jag och M ut och käka, för idag har vi bott tillsammans i ett halvår!
Puss!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





